Σε τι μορφή μπορώ να στείλω τη φωτογραφία μου ;

Εάν στείλετε την φωτογραφία σας μέσω του μηχανισμού << Upload τη δική σας φωτογραφία>> , θα πρέπει η φωτογραφία να είναι jpeg ή png. Εάν στείλετε τη φωτογραφία σας μέσω email, μπορείτε να μας την στείλετε σε μορφή raw, tif, jpeg, psd, ai, cdr, eps.

Σε πόσα dpi θα πρέπει να είναι η εικόνα μου ;

Η φωτογραφία που θα μας στείλετε θα πρέπει να είναι πάνω από 300 dpi σε πραγματική διάσταση.

Μπορείτε να περάσετε φίλτρα στη φωτογραφία μου ;

Σας δίνεται η δυνατότητα να κάνετε crop μόλις ανεβάσετε τη φωτογραφία σας. Επίσης, μπορείτε να επιλέξετε εφέ για την εικόνα σας ( ασπρόμαυρο ή σέπια) εντελώς δωρεάν. Αν θέλετε κάτι πιο εξειδικευμένο, ωστόσο, μπορείτε να μας ενημερώσετε. Εφόσον ζητήσετε κάτι εξειδικευμένο – custom μπορεί να υπάρξουν επιπλέον χρεώσεις.

Αν η εικόνα μου είναι ακατάλληλη , μπορείτε να την επεξεργαστείτε ;

Αυτό εξαρτάται από την εικόνα. Καλό θα ήταν σε κάθε περίπτωση να μας στείλετε τη φωτογραφία σας και να σας ενημερώσουμε μόλις τη δούμε.

Αν επιλέξω κάποιο μέγεθος , θα παραμορφωθεί η εικόνα μου ;

Όχι, σύμφωνα με τις διαστάσεις σας γίνεται crop στην εικόνα για να μην παραμορφωθεί.

Πώς μπορώ να βεβαιωθώ για την ανάλυση της εικόνας μου προτού παραγγείλω;

Στο πεδίο  << upload τη δική σας φωτογραφία >> πραγματοποιείται αυτόματα έλεγχος  για το αν η φωτογραφία σας πληροί τις προϋποθέσεις για να προχωρήσει στην εκτύπωση.

Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και βρείτε τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε. Μόλις βρείτε το προϊόν σας, πατήστε στο κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι» για να προστεθεί στο καλάθι σας. Πατώντας το κουμπί μεταφέρεστε αυτόματα στο καλάθι σας. Αν θέλετε να συνεχίσετε με τις αγορές σας πατήστε  «Συνέχεια αγορών» και αν θέλετε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, πατήστε «Ολοκλήρωση παραγγελίας».

Αν θέλετε να κάνετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας, καλέστε μας στο 21 0515 4796.

Ποια είναι η διαδικασία παραγγελίας ;

Αφού έχετε επιλέξει το προϊόν/προϊόντα  σας, και έχετε πατήσει «Ολοκλήρωση παραγγελίας», μεταφέρεστε στο επόμενο βήμα όπου θα πρέπει να συνδεθείτε με το e-mail και τον προσωπικό σας κωδικό (αν είστε ήδη μέλος), ή να εγγραφείτε στην ιστοσελίδα (αν δεν είστε ήδη μέλος) ή να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας ως επισκέπτης (guest) .

 

Έπειτα, μεταφέρεστε στο 2ο βήμα όπου θα πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία αποστολής και τιμολόγησης. Πιο συγκεκριμένα, επιλέγετε αν θέλετε να κοπεί απόδειξη ή τιμολόγιο (ΠΡΟΣΟΧΗ:  στην περίπτωση τιμολογίου το ΑΦΜ σας ελέγχεται αυτόματα σε ποια εταιρεία αντιστοιχεί , για αυτό καλό θα ήταν να ελέγξετε τα στοιχεία σας 2 φορές  και στη συνέχεια, αν θέλετε τα προϊόντα που παραγγείλατε να σταλούν στη διεύθυνση που θα κοπεί η απόδειξη ή το τιμολόγιο, ή σε κάποια άλλη διεύθυνση,

 

Τέλος, επιλέγετε τον τρόπο με τον οποίο θέλετε να πληρώσετε τα προϊόντα σας (με Πιστωτική, Κατάθεση, και πατάτε «Συνέχεια» και μεταφέρεστε στο 3ο βήμα, στη «Σύνοψη Παραγγελίας». Σ’ αυτό το βήμα φαίνονται αναλυτικά τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει, τα στοιχεία αποστολής και τιμολόγησης, και το τελικό κόστος της παραγγελίας σας στα δεξιά.

 

Μόλις πατήσετε «Ολοκλήρωση παραγγελίας», ανάλογα με τη μέθοδο πληρωμής που επιλέξατε, θα ανακατευθύνεστε σε διαφορετικές σελίδες.

Αν επιλέξατε πληρωμή με «Πιστωτική Κάρτα» , θα ανακατευθυνθείτε στην εκάστοτε σελίδα ώστε να πληρώσετε απευθείας μέσω της κάρτας σας .

Αν επιλέξατε «Τραπεζική Κατάθεση»  μεταβιβάζεστε σε μία σελίδα όπου φαίνονται οι τραπεζικοί μας λογαριασμοί ώστε να κάνετε την κατάθεσή σας αν έχετε επιλέξει «Κατάθεση» .

Ολοκλήρωση παραγγελίας

Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, σας αποστέλλεται ένα αυτοματοποιημένο e-email με όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.

Μόλις επεξεργαστούμε την παραγγελία σας, θα ενημερωθείτε μέσω e-email για την εξέλιξή της, και την αποστολή της.

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Από τη στιγμή που θα καταχωρηθεί η παραγγελία σας και μέχρι τη στιγμή που θα την παραλάβετε, σας ενημερώνουμε μέσω email σε ποιο στάδιο βρίσκεται.

 

Τα στάδια είναι τα εξής:

 

Καταχώρηση – Η παραγγελία έχει καταχωρηθεί στο σύστημά μας.

Παραγωγή – Η παραγγελία σας βρίσκεται στο στάδιο της κατασκευής των προϊόντων.

Αποστολή – Η παραγγελία σας έχει αποσταλεί.

Μπορώ να προσθέσω προϊόν στην παραγγελία μου;

Για την ώρα, δεν είναι εφικτό να προσθέσετε προϊόν στην ήδη καταχωρημένη παραγγελία σας. Ωστόσο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 21 0515 4796 (αστική χρέωση), προκειμένου να καταχωρήσουμε τα νέα  προϊόντα στην παραγγελία σας.

 

* Η νέα παραγγελία θα έχει νέο χρόνο παράδοσης.

 

Αν θέλω να αποθηκεύσω κάποιο προϊόν για να το αγοράσω αργότερα;

Αν θέλετε να αποθηκεύσετε κάποια εικόνα, μπορείτε να πατήσετε το κουμπί  που βρίσκεται κάτω από το προϊόν που σας ενδιαφέρει, προσθέτοντας έτσι την εικόνα στα αγαπημένα σας. Απαραίτητη προϋπόθεση βέβαια θα είναι να είστε εγγεγραμμένο μέλος στην ιστοσελίδα μας και να έχετε συνδεθεί. Έτσι, θα μπορείτε να βρείτε τις αγαπημένες σας εικόνες και προϊόντα όταν θα ξανασυνδεθείτε μελλοντικά.

 

* ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν έχετε προσθέσει κάποιο προϊόν στα αγαπημένα σας σε περίοδο έκπτωσης ενώ η αναγραφόμενη ημερομηνία της παραγγελίας σας είναι μετά την λήξη της έκπτωσης του προϊόντος, η έκπτωση δεν ισχύει.

Πώς μπορώ να ξέρω αν κάποιο προϊόν είναι διαθέσιμο;

Όλα μας τα προϊόντα είναι διαθέσιμα διότι κατασκευάζονται κατόπιν παραγγελίας.

Τι γίνεται αν έχει κάποιο πρόβλημα το προϊόν μου;

Η εκτύπωση είναι μια προηγμένη διαδικασία και σπάνια γίνονται λάθη. Ωστόσο, ελέγξτε πριν τοποθετήσετε την ταπετσαρία σας, για να βεβαιωθείτε πως δεν υπάρχει κάποιο ελάττωμα. Αν υπάρχει κάποιο ελάττωμα, θα πρέπει να μας στείλετε φωτογραφία, και αν επιβεβαιωθεί πως υπάρχει πρόβλημα, θα αντικαταστήσουμε το προϊόν σας. Θα πρέπει να έχετε κάνει αυτόν τον έλεγχο προτού τοποθετήσετε την ταπετσαρία σας, διότι δεν θα καλυφθεί το κόστος τοποθέτησης από εμάς ή το κόστος κακής τοποθέτησης. (Είναι σημαντικό να ακολουθήσετε πιστά τις οδηγίες τοποθέτησης προτού τοποθετήσετε το προϊόν σας.

Θα διαφέρει η εκτυπωμένη εικόνα από αυτήν που βλέπω;

Προσπαθούμε πολύ να μην υπάρχει απόκλιση κατά την εκτύπωση. Ωστόσο, ορισμένες φορές υπάρχουν αποκλίσεις στα χρώματα λόγω των διαφορετικών οθονών που βλέπετε τα προϊόντα μας .

Ο τοίχος μου είναι ελαφρώς σαγρέ μπορώ να βάλω ταπετσαρία;

Σε τοίχους οι οποίοι είναι ελαφρώς σαγρέ προτείνουμε ταπετσαρία με υγρή κόλλα.

Προδιαγραφές επιφάνειας τοίχου για τοποθέτηση ταπετσαρίας.

Ο τοίχος θα πρέπει να είναι λείος, χωρίς υγρασίες και καθαρός από σκόνες, έτσι ώστε να έχει πολύ καλή συνοχή μεταξύ μπογιάς και τοίχου. Η μπογιά δεν θα πρέπει να έχει συστατικά σιλικόνης (οικολογικά χρώματα). Αν είναι φρεσκοβαμμένος, θα πρέπει να έχει στεγνώσει πολύ καλά (τουλάχιστον 2 εβδομάδες). Η θερμοκρασία του χώρου θα πρέπει να είναι από 15-35 βαθμούς και η υγρασία μέχρι το πολύ 70%. Για σίγουρα αποτελέσματα και αν δεν είστε σίγουροι για τον τοίχο καλό θα ήταν να κάνετε ένα τεστ πριν την τελική εφαρμογή. Το ιδανικό είναι να προηγηθεί βαφή με αστάρι.

Μπορώ να τοποθετήσω μόνος/η μου την ταπετσαρία;

Φυσικά, αλλά θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες τοποθέτησής μας πιστά για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Αν δημιουργηθούν φουσκάλες κατά την τοποθέτηση, πώς μπορώ να βγάλω τον αέρα;

Αν στην επιφάνεια του κολλημένου αυτοκόλλητου ή της ταπετσαρίας σας σχηματιστούν μικρές ή μεγαλύτερες φυσαλίδες με αέρα, τρυπήστε το αυτοκόλλητο ή την ταπετσαρία στο κέντρο τής κάθε φυσαλίδας με μια καρφίτσα και πιέστε με τη σπάτουλα από την περιφέρεια προς το κέντρο της φυσαλίδας, ώστε να φύγει ο αέρας και να απαλειφθεί.

Αν λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που γίνει κάτι τέτοιο, ενημερώστε μας τηλεφωνικά στο 21 0515 4796 ή μέσω email στο info@smartcrafts.gr για να βρούμε λύση.

Είναι συσκευασμένο με ασφάλεια το προϊόν μου;

Συσκευάζουμε τα προϊόντα μας με μεγάλη ασφάλεια, ώστε να μην υποστούν ζημιά κατά τη μεταφορά. Προστατεύουμε τα δέματά σας ώστε να μένουν άθικτα. Αν, ωστόσο, υπάρξει πρόβλημα κατά τη μεταφορά, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 21 0515 4796 .

Σε ποιες επιφάνειες δεν κολλάνε τα αυτοκόλλητα ;

Σε τοίχο που δεν είναι στοκαρισμένος & βαμμένος. Σε τοίχο που έχει οικολογικά χρώματα . Σε βρώμικες επιφάνειες  , σε επιφάνεια με επίστρωση σιλικόνης ή ψεκασμένη με σιλικόνη (σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να καθαριστεί με οινόπνευμα εφόσον βέβαια  το υλικό δέχεται το οινόπνευμα).

Πόσο καιρό κρατάνε τα αυτοκόλλητα ;

Σε ιδανικές συνθήκες έχουν 10 χρόνια διάρκεια ζωής, εφόσον έχει γίνει σωστά η εφαρμογή. Τα μελάνια που χρησιμοποιούμε είναι πιστοποιημένα για εσωτερικής χρήσης εφαρμογές με αντοχή έως και 10 έτη!

Πώς μπορώ να καθαρίσω τα αυτοκόλλητα τοίχου ;

Πλένονται , καθαρίζονται κανονικά με μη τοξικά υλικά ( πχ βενζίνη, διαλύτης)

Θα πάθει ζημιά ο τοίχος αν βγάλω τα αυτοκόλλητα ή την ταπετσαρία ;

Πιθανόν να πάθει ζημιά το χρώμα του τοίχου, εξαρτάται από την ποιότητα της μπογιάς και πόσο καλά είναι βαμμένος.

Θα πάθει ζημιά η πόρτα ή η ντουλάπα ή το ψυγείο αν βγάλω το αυτοκόλλητο ;

Πιθανόν να πάθει ζημιά το χρώμα, εξαρτάται από την ποιότητα της μπογιάς και  το πόσο καλά είναι βαμμένο.

Tip1 : Καλό είναι όταν αφαιρείτε ένα αυτοκόλλητο να το έχετε ζεστάνει πρώτα λίγο με ένα πιστολάκι.

Tip2: Εάν έχει μείνει κάποια κόλλα, μπορεί να καθαριστεί προσεχτικά με ελάχιστο οινόπνευμα.

Εάν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση ρωτήστε μας!